Har dött två gånger idag..;P

Haha, ja dör ganska ofta.. När ja hittar, ser eller får uppleva någe helt underbart.
Idag gjorde ja de två gånger.. Hittade någe helt underbart.. som jag bara INTE kunde slita mej från.
Först var de dessa supersöta små godisburkar.

Som nu pryder brevid min stora. =)

Och så har jag kommit över detta, helt underbara gamla fönster.

Det är inga rutor i, men vad gör de?
Jag känner helt ärligt en riktig glädje i detta köp.
Jag har inte bestämmt om ja ska låta den vara som den är, ganska slitet.. eller om jag ska måla om den vit o ruffa till den efteråt...
Skulle behöva få fram Westling sidan i mej, och låta den stå.. så idéerna kommer mä tiden.. Men ja har hetat Löfstedt för länge, så ja vill ju igentligen att den ska vara klar imorgon. =D

Men men de där löser sig nog.. Undra va Tobbe kommer säga när han kommer hem, när de står ett stort fönster på balkongen?
Haha!!
Han har nog slutat bli förvånad. =)

Nä, men ska fortsätta med maten, idag blir de kotlett med hemma gjord potatissallad, har aldrig gjort potatissallad förr, så de ska bli spännande de mä. =)

Ha de!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0