Trött!

Jepp! Så kändes de imorse när ja var tvungen att knata upp på en gång när klockan ringde.. =/
Ja är inte den trevligaste människan då.. ja ligger gärna o snoozar minst 30 min.
Men när ja öppnar, så måste ja gå upp.
hihi!
Jag blir lika glad varje Onsdag att jag inte har försovit mej.

Idag kommer mammi o plockar upp mig efter jobbet, en liten Sandra o mamma träff. ♥

Tänkte be henne släppa av mig vid gymmet efter de, för ett hårt pass, och sen blir de väl hem o fixa käk och försöka koppla av lite.. eller ja vet fan inte hur ja ska göra.. sova jätte tidigt, och vara vaken på bussen ner.. eller hålla mig vaken tills Sandra plockar upp mig och försöka sova på bussen, vilket ja tror kommer bli svårt mä Sandra brevid mej.. haha satt o pratade med en jobbarkompis om de, och hon konstaterade att hur ja än gör kommer ja vara GRYMT trött imorgon och garanterat sova på bussen hem. ;)

haha!

jaja vi hörs väl sen! Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0