Sandra vs Sandra, på Ullared!

Sandra gjorde en bildserie på mig om vår lilla shoppingtripp..;)

Mitt i natten på en buss någonstans i Sverige...


Vi belv välkomnade av den stora skylten..


Vart börjar vi???

Lika bra att vara riktig nära, så vi inte tappar bort varandra. =)


Rätt snart konstaterade vi att vi var någ lite hungriga.. de satt inte fel mä lite frulle... som bestod av brownie

Upp o Ner...

FAAAN va tung vagnen börjar bli... vad var mitt nu då?? o vad var Sandras?? o vad va deras, o hans o hennes... Jävla röra bara.. haha!

Ring for SEX! Helt utan vetskap.. och på helt olika håll, möttes vi upp med varsin klocka.. Tänker vi lika eller hur är de??

Nää! Tror vi tar o ballar ur lite.. för säkerhetens skull....


Varför inte avsluta mä en bira.. Runt hörnet!


Jepp!!! vår lilla tripp.. mer bilder kommer senare!
Ska jobba klart bara.. o så var tanken att ja skulle ner o träna, så klart i ett par av mina nya träningskläder. Men tror ja får ta de senare eller imorgon.
Är så jävla trött! Mååååste hem o sova!!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0