På min kropp..

..efter en låååång varm dusch brukar ja, som säkert många andra kleta in mej i deverse krämer..;)
Just nu går dessa hetast hemma..

På benen använder jag Body shops Body Butter... Anledningen till att jag bara har de på benen är för att de jag har nu luktar så jävla mkt.. o på kroppen så tycker ja nästan att de luktar lite för plastigt.. iallafall de ja har nu..
men den är så fet o bra.. för ja är sååå grymt torr om benen..
I fejjan kör ja mä L´oreals HappyDerm, överkroppen är Apotekets egna.. precis som till fötterna..
Hahahhahahhahaha!!
Nu vet nu...
Helt onödigt inlägg..;) Ja vet.. Men ni läste ju uppenbarligen det. Moohahaha!!

Ha de

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0