Helgen...

...har vart så mysig, i fredags var vi bara hemma o ja stod på huvudet i mina gula påsar..=)
De bästa var nog ändå min Veckoplanering..
som nu sitter på kylen..=) Så bra!!!
Denna lilla söta låda, som passar perfekt för mina ringar o örhängen..=) som annars bara ligger på hyllan o bli dammiga o bara ramlar ner på golvet..

Supersöt kuddfodral.. till sängen


Igår var ja mä bästaste Åsa till Taxinge slott o fikade.. Ja Tobbe var ju oxå mä.. Asså snacka om fik..;)
De var första gången ja var där o fikade.. hihi.. fan snacka om bestlutsångest på kakor..
hihi!
Sen åkte ja o Åsa till Tuna Park o bara gick tog de lugnt. =)
Handlade hem lite blommor till köket.. har kastat ut mina fula gröna växter.. (De blir bara minder o mindre av dom hemma)
o in mä lite våriga sötblommor..;) som får pryda fönsterbrädan.

Hämtade sedan Elin, hon ville sova hos oss, och vi mumsade ner oss i soffan, mä godis o bra filmer.

o nu ligger vi o kikar på Bee Movie en av de två barnfilmer ja oxå köpte på Ullared.. (Den andra var Toy Story.)
o ska strax fixa varsinn smootihe.. =)

Ha de så¨hörs vi


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0