Godmorgon sötisar..

Fredag... De betyder bäst humör på hela veckan. =)
Tillomed på så bra humör att ja tänkte ta mä lite muffins till mina kollegor på jobbet. =)
haha
Japp, står o bakar de nu. haha HELT störd!
Igår då?
Joo då, armbandet fick bli mitt..
JAG ÄLSKAR DE!!!!


Idag då?
Träna efter jobbet. Sen bara hem o sitta o fisa kan ja tänka mig, Ja hade ju hoppats att vi skulle ha gått ut o käkat.
Så ja sprang in på Papas Tapas för att boka bord. Men de var tvärfullt, Snubben i kassan sa att de var man tvungen att boka minst 2 v innan.
Dumt o bygga ut skiten istället. =/
jaja!
Nä dax att ta ut muffinsen o fixa lite frulle. ;)
Puss på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0