En mindre bra idé.. haha

När vi var o firade Kalle i Söndags var Elin sjuk.. hon hade haft krupp några dagar tidigare..
och var allmänt febrig, trött och sliten.
Ja skojade mä henne och sa att hon skulle blåsa på mig så jag oxå fick bli sjuk.. haha japp o nu sitter jag här med mina svidande luftrör och dunkade huvud.. haha!
"Synden straffar sig..." Eller vad är det man brukar säga? ;)

Blev överlycklig idag när ja plockade upp tidningen ur brevlådan.. =D

De är ju min dröm att få bo där... JA VILL.. JA VILL.. JA VILL...
Ska nog ställa mig i kö redan.. HOPPAS de blir köp lägenheter, och inte hyres. ;)
Nä, Fixa klart de sista på maten.. sen slänga sig i duschen...
Efter de blir de en bra film och en kopp tea.. eller varför inte av kopp varm choklad... tror ni man kan göra varm choklad på bara kakao o mjölk??
Om de fanns så skulle ja nog ha i både grädde, marshmallows och socker så hade ja nog haft i de.. ;) haha men de finns de inte nu...


Mumms på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0