Hur löser vi de här nu då??

Kom på igår kväll, att jag inte hade skrivit ut något månadskort till VV idag, utat de kan man inte väga sig...=(
Ja dog en liten stund i soffan igår, så jävla irriterande.
Hur gör ja nu då?, Ska ja åka till jobbet typ snart o skriva ut ett, och sen åka ner o väga mig, och sen till baks..
HAHA Aldrig!!
El gå halv sex ikväll, vilket kommer resultera i att ja inte kan äta en knutta idag.. haha (Vill ju väga mig på tom mage)
Eller så ska ja försöka ta mig ner dit på lunchen.. då behöver ja ju bara hoppa frukost o lunch.. hahaha
FAAAN vilken Iland problem.

Jaja, ja de blev en vända till Rusta igår med Åsa, men inte kom ja hem mä någe tränings prylar, nä..
De blev en ny necesär, till alla mina nagelack, och några NaturDiet drinkar.
och så en vända på Tuna Park.  Hittade ingenting.

MIDSOMMAR VÄDER Idag iallafall, 14 grader o regn, =(
Midsommarfirande på jobbet idag.

Nä, men vi hörs, Hepp!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0