Dagens hiss o diss...

Dagens diss får nog ändå bli... ja vet fan inte.. hmmm.. Joo, just för dagen så är de nog att ja måste jobba elva dagar till..
Dagens hiss kom ja på efter att ja vart ute o kört bil här på kvällen..
Att först setat i bilen ca 15/20 min.. i ca 18 grader.. (Med AC)
och sen när man gliver ut.. och de är ca 28 grader ute..
Ja vet inte om de är en lukt... eller en känsla... men den där käftsmällen man får när man kliver ur.. ååå.. ja bara älskar de..
Får den där känslan av att kliva av ett plan... i en varmare land... =) HÄRLIGT!!!

Var som sagt iväg en sväng.. åkte till Rusta för att köpa lite färg, till mitt andra fönster ja ska ge mig på, troligtvis här i helgen...
men klart man kommer hem med lite mer...
Så nu har ja semester läsningen inhandlad..=)


Jag är wanted
•SVENSK MAFFIA
•Den farliga leken
•varför GRÅTER inte EMMA
Tre av fyra böcker är värklighets baserade... skitmörka.. Alla fyra handlar om brott.. Men de är ju sådant som ja tycker är lite spännande.. ;P


Nä... Käka lite vattenmelon o se om de finns någe skit man kan sova till på tv.n..
Ha de

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0