Hej gooa!!

Jaha, då har man kommit en arbetsvecka närmre semestern.
Fredagar är väl rätt mysiga..;)
Alla är så där supernöjda mä livet lixom..
Idag så var de en sådan dag.. alla gick mä små leenden på läpparna.
Ja hjälpte Sandra att tvätta lite mattor..Haha!!
En Sandra en Sandra och en vattenslang..=D Ja.. ni fattar... De blev blött!!!

Jag måste ha sämst hår i hela världen..
Försöker att inte tvätta de varje dag.. inte platta de när ja ska till jobbet.. ja.. ni vet..
Värmeskydda.. oljer.. inpackning.. osv... Mitt hår är mitt allt fan..
o i morse så tänkte ja.. vafan de är ju fredag.. så i med värmeskydd o så plattade ja de lite i luggen...
(Har inte plattat de på hela veckan)
Zzzuurrv sa de.. o så va de lika jävla skit "frissit" i topparna igen.. HALLÅ!! Vad är felet??

Så efter jobbet så panikade ja in till Sali och beklagade mig..
(Hon är nog den cool lugnaste människan på jorden)
Så hon kom fram o kände lite på topparna, tittade på mig o sa... -"Du har skit kvalité på håret"
Haha.. Jaha!!?
-"Vad ska ja göra åt de då?"
-"Jag skulle behöva få bort din blekning.. o färga orginalfärgen.. haha den där råttfärgen ni svenskar kallar de, och sen får du inte röra ditt hår på 20 år... Då har de nog blivit bra"

Mmm kul o höra de..=/ hahahaha!!
Men, men fick hem lite mirakelmedel.. får se om de funkar då..=)

Undra om hon såg att min goodiebag innehöll TRE strand väskor.. haha
Jaja, ska väl slänga mig i duschen, o kasta i dessa shampoo, balsan o inpackning.=)

ha de gött!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0