Torsdag kväll!

Sitter o lyssnar på Spotify, och väntar på att maten ska bli klar. NICE!
Nä har fan inte så mkt att berätta, de händer inte så mkt på en Tordag som denna.
Förutom att jag o Sandra var på hemligt uppdrag idag.. hehe.
Men snubben vi skulle ha tag på var inte där, så vi får slutför de på Lördag.. Visst!!!! =)

Här ska *~*~*~*~*~*~*~* för fullt.. ;) Hoppas jag!! ;) eller igentligen hoppas jag att jag inte kan.. som de blev sist.. Tss!  *Gillas*

Sen bjöd hon, henne på kaffe, så snällt!!♥

Vi knatade även iväg och hyrde film, denna gång fick de bli DIE, De stod att gillar man SAW och HOSTEL så skulle man inte bli besviken.. hihihi!!
Finns de några bättre skräck än Saw??

Undra när jag börjar jobba imorgon??
Asså fan de där med rullande Fredagar är inte lätt, de blir för mkt rull i huvudet..;)
haha, får nog ringa någon som vet bättre!

ha de gött alla söta!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Blir nyfiken. Vad är det för uppdrag? ;)

2011-01-13 @ 19:45:05
URL: http://johannavk.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0