Hallåååååååå!

Kvällen var urtrevligt..
Började mä att heidi o ja åkte runt åt vårt håll, och killarna åt sitt håll, som de brukar kunna bli.=)
Sen träffades vi hemma hos oss, och bara satt o snackade.. (Jag, självklart låååångt ner i kamera kartongen..=)

Vi knatade ner o bowlade typ hur länge som helst.. och så slutade vi kvällen på Acropolis.. (De var de som fanns, eftersom att de var revyer i stan, så ALLA resauranger var fullbokade)

Men, men de var så trevligt så..=) och ja skrattar ihjäl mej med dessa polare..=)

Dagen till ära tillbringar ja hemma, jag och min kamera..=)
Vi måste fan städa av lite oxå, dammisarna får man nästan ha koppel på nu.. Inge kul!!

Men vi syns o hörs!
Ha de!
Puss & Kram!!

PS. NI MISSAR VÄL INTE STARTEN AV "SOLSIDAN" IKVÄLL????, Inte gör jag de iallafall!! DS.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0