Godmorgon nytt år

365 oskrivna blad... *Gillas*
vad tror ni händer? Några nyårs löften??
Man kan ju alltid gå o hoppas på saker=) hihi!

Ja gick runt o frågade folk på nyårs afton om dom skulle ha någe löfte, ja kan ju säga att 90% av dom ja frågade skulle antingen sluta röka eller bli mer hälsosamma.. haaha.. de brukar väl folk säga vid nyår..
O så igår kom ja på mitt, sluta stressa på jobbet, vara här o nu, och BARA göra de som är skönt i skälen.. vill ja sitta mä ansiktsmask i 2 timmar i badet en Onsdagskväll så ska ja göra de.. Sluta tänka på alla måsten som någe negativt.. få kroppen till en lugnare plats.

Lyckas ja mä de, så tror ja att drömmen kan hållas fast längre..... Betydligt längre...
O så kom ja på en till sak igår kväll.. haha, min mamma var här igår kväll o kikade på Fångarna På Fortet o film mä oss..
och då påpekade hon att ja svär så mkt i min blogg.. haha de går ju inte för sig.
Så de får väl bli mitt andra då. ;)

Nä nu var de dax att dansa ut julen.. eller ja.. dansa o dansa.. snarare kasta ut granen..
Skönt!

Hörs senare
Puss O Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0