En dag av skratt..

Jag tror jag har sämsta humorn i stan, jag kan inte rå för de.. men ja tycker att de ser så kul ut när vuxna människor ramlar. =)
Asså de är absolut inge elakt menat.. men ja kan bara inte rå för de..
Eller när folk slår i huvudet... haha de tycker jag man ska ha koll på.. och till på köpet så råkar ja bo ihop mä en som slår huvudet i de mesta.. De är underhållnning ofta hos mej!!!
ja dör av de...!! Så klantigt!!
och idag på jobbet så berättade 6 st att dom hade ramlat på väg till jobbet.. haha!!!
Så jag har vart road hela dagen..=)

Var en vända på stan mä Åsa..
Tog en fika o handlade hem lite nya nagelack.. av mitt favvo märke.. Pieces.. Like!!
 Vårfärger!!
och dessa coola ringar..
Ormen är från Kenzas
och stenen är från H&M..

Nä dax o ställa sig vid spisen som den lilla husmor man är..;) haha!

Puss o Kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0