Dags för Söndagkväll

jepp.. vi var hemkomna från Malmköping efter en mysig em med fika o prat.

När vi kom hem ställde ja mig vid spisen o fixade till en superduper smarrig gulaschsoppa, med baguette till.
Nu var väl tanken att ja skulle slänga mig i badet.. (är så sjukt frusen) och sen blir de väl att kika på solsidan.
och för Tobbes del blir de väl att försöka somna tidigt ikväll. hihi stackarn ska ju upp 4 imorgon bitti.
Flyget till Malmö går kvart i 7. så de gäller att vara i tid.
o ja kommer att få leva ensam en vecka. haha de kommer nog gå fint.
Tobbe va lite orolig över maten för min del. (har en tendens till att ha svårt att äta när jag är själv)
men nu har ja fixat 3 matlådor av maten vi har käkat i veckan.. och nyss ringde pappa o bjöd över mig på mat på Onsdag.. hihi de kan ju inte komma bättre till pass.. ;)

jaja mer kul kommer väl!
ha de gött
Puss o kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0