äntligen

Mina garderober är ett återkommande problem..

men nu har ja äntligen flyttat..
haha
...in i min tredje.. =)
Efter att ha köpt så praktiska låder att ha under sängen, så fanns de ju lite mer plats där..=)
Så saken kanske löser sig ett tag nu..=)

Garderob nr 1, och nr 2  =)
Titta så fint de blev..=)
o garderob nr 3.. =)

hahahaha!!! Röran i mitten är inget annat än mina underkläder..
och de finns väl inte en människa som viker de..=)


Nä de här va jobbit.. ska väl slänga mig i soffan o sova lite.. tills de är dax att fara ut till Charlie o Heidi för ett liten Solsidan maraton..=)

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Tack!

Självklart får du göra det =)

2011-01-29 @ 15:43:13
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0