Vart vill ja bo då??

Var som sagt på Underbara hem i veckan och igår var ja inne på Dimoda på tuna..
och jag är helt kär i de lantliga romantiska stilen som har blivit så inne  nu..
Och de känns sådär att inreda lantligt i en lägenhet på söder.. haha men vafan.. Jag skulle vilja bo i ett hus på landet mitt i stan.. haha!
ja ni fattar.. tänk om man kunde ja ett gulligt gammalt trähus fast de ligger mitt i stan.. ja har hittat ett, men de är nog inte till salu..=)

(Inte huset på bilden)
Tänk er detta huset och så ligger de på någe lummigt ställe mitt i stan.=) Drömmen!!!
  
Jaaaa!!! De är ju sååå fint.. ja ska nog börja spela på hästar, lotto, triss bingo.. ja ni fattar.. =)
Eller sätta Tobbe bakom skolbänken.. så han kan plugga upp sig lite..=) och bli chef någonstans.=)

Nä dax för frukost ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0