Måndag... fan fortfarande??

Tog en sväng igenom stan efter jobbet.. i jakt på min kakburk i glas.. o japp.. ja hittade en.. på första försöket.. På Åhlens.. och de var den burken ja visade i tidigare inlägget.
De fanns bara en kvar..
Men självklart så var de någe fel på locket, så de gick inte att stänga den helt.
Nähä!!
Så då fick ja en sådan känsla att ja MÅSTE ha en.. haha 
Så ja ringde mamma som fick köra runt mig.
 så ja var nog på varenda butik som kan tänkas sälje sådana.. haha hittade inte en enda.. ;)

Ska ta en sväng förbi Underbara hem på Onsdag.. annars så får ja väl helt enkelt lugna mig till de kommer in nya.
Men vafan... NEEEEEJ!! Ja vill ju ha den nuuuuuu! hahaha eller ja, iallafall tills Tobbe fyller.
Sitter o väntar på att den  äckliga fisken ska bli klar. Bläääää! jaja!

Självklart blir de att titta på Ullared ikväll.. ;) Kalasbra!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag hittade min på Underbara hem, de har suuperfina där!! Så dit måste du åka om du vill ha en riktig kakburk ;)

2011-02-23 @ 10:21:24
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0