God morgon Fredag..

Skön känsla i kroppen.
Lön
Fredag
After Work mä jobbarkompisarna
Lugn helg..
Nää de sista va bara påhitt för att de skulle smälta in bra mä de andra..
Vi ska på kalas både Lördag o Söndag... Äta.. Äta... Tjocka... Tjocka... Blääääää!
Fast de är ju klart..
Jag bestämmer ju precis själv hur mkt ja proppar i mej.

Tänkte strax fixa en smoothie att slurpa i mej till frukosten.. och skära upp lite ananas som ja tänkte ha till lunch.. ihop mä keso o apelsin bitar.
Asså.. blir tokig..
Antingen är de våran våg de är fel på... (Som är precis ny)
Eller så står ja still.
Min kropp värkar vara SUPER beroende av träning..
Har tappat motivationen helt för att gå upp där. =(
De sporrar mig inte längre. Speciellt inte när de inte visar sig på vågen heller.

haha!
fan va bitter... Vilken jävla Ilandproblem... ja blir sur på mig själv..
Sitter o mår dåligt över min mage o lår... Men ja knatar runt i jeans i storlek 28... ja är frisk.. och ja har råd att träna på ett bra gym...
Jag har råd att äta bra mat.. ja har vänner o familj.. ett jobb ja trivs på superbra..
Hallå ja ni hör ju själva..
Mina 6 kg som ja gärna vill få bort är oxå ett iland problem.. För ja älskar att sitta o fika mä mina bästaste vänner.. 
Bhhhhaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

jag har värkligen sååååååå starka "Den Onde och Den Gode" på mina axlar... Så de är ju helt sjukt..
och just nu så är det den Onde som har tagit över lite. =/

jaja!
Nog snackat.. Gott var de iallafall mä smoothie..
Puss

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du får helt enkelt investera i en crosstrainer ;)

2011-02-25 @ 17:07:02
URL: http://runbitchrun.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0