God morgon alla små hjärtan!

♥Bästa dagen på hela året nästan..♥ (efter jul, födelsedag, midsommar o nyår) haha
♥Helgen sprang förbi.. ja jag har inte haft ett skit o skriva om, så därför kom de inte ett ända inlägg..!

♥Tack världens finaste Johanna, för min fina header!!♥
 vad gjorde vi i helgen då??
I lördags så tillbringade vi dagen hos Tobbes bror med familj. Kalas!
sen åkte vi en vända till pappa... Taxi värksamhet..=)♥

♥Igår var tanken att vi inte skulle göra ett skit.. De var inge inplanerat.. men de sprack redan i Lördags kväll,

vi blev flytthjälp åt min morbror..=) Klart man ställer upp..

Men vi var bra möra o slut i kroppen när vi slängde oss i soffan för att kika på Wallander. ♥


Ha en helt underbar alla hjärtans dag..=)
De ska iallafall jag ha.. =)
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0