Aldrig mer..

..ska ja utsätta mig för att må som jag gjorde natten mellan Fredag o Lördag.. %(
Ska ALDRIG mer drika så mkt.. Jag ska ALDRIG vara så full som jag var då.
ALDRIG  ALDRIG.. ALDRIG.. ALDRIG.. mer..
Nu blir de sansade fester.. Vuxet o lugnt.. haha! Nä! men ni fattar iallfall inte med så mkt alkohol i kroppen..
Plus att de går åt en hel dag för att få kroppen att må som den ska igen.. man kan inte träna.. man orkar inte gå ut i solen äns.. Bläääää!

tidigare under kvällen var de städat.. ;)
En sandra, En Sandra och en Nina.. =)



Gårdagen tillbringade vi i ätandes i Malmköping..
Ja lovade Tobbe att inte gnälla ett dugg... haha ja var såå duktig.. ;) Men FAN va trött ja var.. haha

dagen till ära ska vi på kalas.. haha.. Nähä.. ;) ha de så hörs vi.. =*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0