Presentkortet -Min ända livlina..

När vi käkade frukost i helgen, kom ja på att vi har två presentkort som ligger i en låda..
På tatuering på 500.. (som Tobbe fick när han fyllde) och ett på Apollo på 5000..
O jag har ju sagt att nu när vi köpt hus, så kommer de inte bli en palm på 20 år.. o folk säger att vi ska sälj kortet för att få ut lite pengar från de.. ALDRIG!!!!! De är min sista livlina till att få komma utomlands.. och jag får en lättare ångest att bara tanken på att inte få komma till Alanda o checka in.. o vänta.. boarda.. o vänta.. flyga.. landa.. vänta.. bussas.. checka in.. chilla.. ÅNGEST!!!!! att de inte blev en resa 2011..
Tror Tobbe i smyg känner samma sak..
Och ja började lite fint i helgen att nämna de där kortet som ligger där..
Och på än gång var han mä på noterna att de trots allt är jävligt nice att resa.. och att de skulle vara härligt att komma iväg.. de går ju lixom att åka bara en liten bit.. typ grekland.. spanien.. cypern.. Mohahaha!!
JA SKA!!!!!!



tatuerings kortet går ut i Mars.... =P Vilket innebär att han har ca 2 månader på sig.. annars gör ja en i smyg.. hah!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0