Hejdå 2011-Välkommen 2012!!!

Här kommer mitt favorit inlägg.. Året som gått.!! Liten överblick på 2011.

Januari:
Måste ju säga de att hela 2011 måste ju ändå ha vart utrycket "Film mysets" år.. Hela bloggen består av massa filmer.. =)
Egobilder i stora lass...
Bild från nyår 2010
Och sakta men säkert började chabby ta över mitt liv.. haha


Februari:
Februaris roligaste kommentar kom från Sandra när vi var på AW på Grappa..
Hon får syn på mitt körkort o ser att ja heter Viktoria Westling.. Hennes komentar var då.. "Fyfan heter du Viktoria Westling.. Va äckligt"!!! haha..

Mera fester i februari... Mä Åsa på hennes brors 25 års fest..
Namnsdags present av pappiii!!!

Ännu högre drömmar om ett chabby chic hem..=)



Mars:
Jag och Sandra besökte småland och Ullared..=)=) Shopping shopping!!
Min första sidecut... o ny färg!!
Min andra gaddning tog plats..

Köpte min Nikon...


En o annan födelsedag och tillskott i familjen.. 22 mars kom Leon till världen..

April:

Trodde de skulle gå att ha massa godis orört i en burk.. haha!!
Vårego!!!Ny hårfärg!!!

Beslutet om nya sedlar kom..=)


Maj:
Konstaterade att de är grymt snyggt med blåblont hår.. men bara som korthårig...

Drog med Charlie o Åsa o fiskade i Ljusgryten..  Aa eller fiskade o fiskade.. vi var där iallafall..



Fina Nikonbilder

Ny hårfärg o frisyr..

Var med familjen och tittade på Magnus betnér på teatern


Juni:
Mer härliga sommarbilder
Grillkvällar hos pappa..

Jag fyllde 24.. och firade den med bästa.. o tacos..=)


Mästa tog studenten..♥


varma sommardagar...
..kräver bra skydd..

Ja, Tobbe, Åsa o Jimmy firade midsommar i malmköping


Juli:
Ego med ny hårfärg
Pappa fyller år..


Vi var på en liten semestertripp.. Vimmerby..Borås..Göteborg o Falkenberg=)



En härlig sommarkväll tillbringade vi på farbrors Mickes "lilla" båt..


Augusti:
Ny hårfärg
Åkte en varm sommardag till Jogersö
Gorde farmor stolt och kokade saft för fösta gången i mitt liv själv..=)


September:
Drömde forfarande om ett vitt hem..=)=)

Hittade en hus som var rätt spännande..=)
Hmmm, vi kanske ska gå på visningen iallafall..=)


Det blev affär..=) och ut flög vi..


Okteober:

De blev vårt!!!


Bara fixade o donade.. köpte nytt och bytte ut..=)
Njöt!!!

Åkte även till Ullared och shoppade lite.. tredje gången detta år..=)

Forfarande sidecut med en ny hårfärg..=)

November:

Sandra o ja mös på jobbet..=)

Mkt pyssel o fix..=)

Jag o Heidi var med Åsa på maskerad..=)


Härliga höstdagar på min tomt..!!


Vi fick hem våra små bebisar.. Saga och Isak..=)


December:

Så fort de blev december så började ja planera julafton..

Men även en personalfest på jobbet hann vi med..=)



Mysig lucia med Sandra

Det kom lite snö.. men inte för att stanna.


Den efterlängade julaftonen kom..


Drömmer mig lite bort till varma längder..


Vi börjar sakta men säkert att renovera lilla taoletten..=)

Planer för nyår..=)
Men massa bubbel..=)


Gott Nytt År Kära Vänner!!!!!!









Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0