God morgon juldagen...

Jag har fått haft den där underbara julen ja alltid drömt om.. En stor jul i mitt stora hus.. med hela min familj.
Hoppas bara att alla vart nöjda med gårdagen.

Redan strax efter 9 så kom Jonas med fam. o morfar.. o mamma o Kalle.. Elin sov kvar hos oss ju..
O då blev de lite julfrukost och lite tomtebesök..

Vilken söt iten tomte som smyger runt huset!!


Såklart blev de fika till Kalle, då hade pappa med fam. kommit o Farfar.
Min faster o hennes man plus mina kusiner tittade även dom förbi, på lite fika till kalle Ankas jul..=)




Efter allt ätande och mysande, och alla gästerna hade åkte hem så slängde vi oss i soffan.. Tobbe passade då på att käka upp de sista ur chokladasken..;P  Mums!!!

De var visst fler som var helt slut efter en heldag med paketöppnadet...♥ (Kolla in spök katten i golvet..) haha!!

Men vi kan kanske konstatera att ska vi ha en storjul igen här hemma så skulle de vara riktigt bra att ha folk som jobbar i köket, så man kan mingla runt lite mer.. =P

Fick även massa underbart fina julklappar.. MASSOR med bra att ha saker... Av Tobbe fick ja den andra boken av Mia Skäringer, Avig Maria..

Och pengar, som jag fick "handla skit för", ja blev SKIIIT glad..=) haha de blir inte så mkt "Onödig shopping" längre, så han tyckte väl ja var värd de nu i mellandagarna.. haha!
(Elin fick 500 på HM så ja lovade henne att handla lite med henne på Tisdag)
Av pappa o Kajsa fick vi 2000 på Colorama... FAAAAN va nice!! Så tänkte vi lägga 1000 lappen vi fick av farfar oxå till de..=)
Kanon kul..!!!

Nu då?!
Tobbe sover, o ja knatade ner redan kvart över 6.. =/ Hostar hela tiden som ja ligger ner o så får ja lixom svårt att andas.. så ja försöker halv sitta när ja sover vilket resulterar i att ja får grymt ont i nacken o ryggen.=(
Så nu har ja tänt en brasa o massa ljus o sitter o kikar på Disney xd.. Den ena bra filmen efter den andra. =)
Kl 19.00 ska ja garanterat bänka mig med en chokladask o kolla på Lejonkungen..

Tills dess då?
Blir väl att plocka lite här inne, behöver plocka in lite ved o kanske en vända i trädgården med kissarna.

Ha de!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0