Hej träningsvärk

Ja, fyfan ja... De var ett tag sen ja hade så här mkt träningsvärk..
Kan bero på att de var ett tag sen ja tränade så här hårt.. haha
Men de är ju de som är själva grejjen med att träna i grupp, man kan inte stå i ett hörn, haha.. Man jobbar tills man nästan spyr.. Hur bra som hellst..

Var hos pappa igår o käkade.. =) Riktigt nice!!!
Måste nog ta o bjuda igen snart. =P

Asså shit, så fort man börjar jobba så blir de höst..
Kolla bara nu, de är super grått ute, och bara 15 grader..
Uuhuuu!!
Nu mer en någonsin känner jag att jag skulle vilja ha en utomlandresa att se fram emot till hösten.
De suger att leta hus!!!!!



Bhhaaa!! Vill vara blond igen.. Trivs mkt bättre med, men men nu var de ju höst, då skulle de visst vara mörkt.
Plus att Sali skulle väl bli tokig på mig.
Har bestämmt att börja även färga/tona hos frisören.
Tror inte hons kulle sätta en hårfärg i mitt hår.
Får hålla mig till mina toningar. ;) hahaha!!

Nä, men nu då?
Frulle, sen tänkte ja klä på mig o gå ut en sväng... lixom ta den långa vägen till jobbet.=)

Ha de gött!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0