Hej bajskorvar

(Brist på rubriker)
Mumsat på en film i köket, medans ja springer runt o fixar mig o frukosten.
Mysit! Tror ja!
jaha!
Då var de fredag igen då, Händer då?
Fredagar så är man ju alltid så slut, så de blir Så ska de låta o en filt.. ;) ZzzzZZzzzZZz!!
Ska väl ner o träna, om ja känner för de.
Har fan lärt mig att man ska BARA träna när man känner för de, gå upp o träna när man inte är motiverad... Ja ni fattar.. då händer de ju ingenting mä kroppen.
Man nu är ja motiverad, allt känns så bra, De är kul o träna, de är skönt att vara ute i solen.. (Även om ja trodde ja skulle blåsa bort igår)
Man behöver inte frysa i skinnjackan.. Och jag är allmänt snygg!! =D
Jaja! Ja älskar när ja tycker att jag är en 10.a ;) Ja o Sandra har kommit på att folk tycker de är jävligt drygt när man själv säger att man är snygg. ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0