.

Knatade ner på stan efter jobbet, för att uträtta några snabba ärenden, när jag insåg att jag vill inte gå upp på gymmet nu, när det både är sol och varmt ute.
Så jag gick hem o lassade av mig alla mina prylar och dammade av mina gåstavar, surrade fast mina rumpskor, och gav mig ut på en 50 min. lång promenad.
Skönt att få jobba med armarna oxå, =D Nu fick både rumpan, lår o armar jobba.
hahaha! vafan skriver ja för skit.. men bryr sig hur min kropp jobbar! haha Töntigt!!!

Nä men om man kanske skulle dra på en film o kirra lite käk, har fått för mig att de är supermys att kolla film i köket, samtidigt som ja fixar maten..=) (Kollar på datorn)

ha de


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0