Dag 3 av påskfirandet

Idag blir de något lugnare.. Soft!!
Är hemma nu o bara tar de lugnt, Tobbe drog precis till gymmet, och ger mig dåligt samvete för att ja inte åker till mitt.. hahaha!! Nä.. så illa är de inte!

Sen blir de att åka o handla hem lite käk.
Efter de tänkte ja nog knyta på mig mina förbrännar skor o knata till pappa, vi ska grilla där ikväll, men Märta bjöd in mej lite tidigare, så vi kunde ligga på altan o sola, och bara chilla lite.. Sådär som vi brukar göra de varmare dagarna på året. ;)

Har haft lite "Barnfilms maraton" under påsken.. Lånade hur många filmer av Elin som helst... =D *Gillas*
Bla..

Toy Story 1 & 2
Lilla sjöjungfrun 1 & 2
Mick o Molle
Järnjätten
Alice i Underlandet
Bambi
Svärdet i stenen
Djungelboken 1 & 2
Lejonkungen 1 & 2
Peter Pan 1 & 2
m.f

ha de så hörs vi senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0