Måndag!

Ja då satt man här igen då.. o de var Måndag.
Ja måste bara säga.. vilka jävla idioter de finns här i världen..
Läste min bästaste kompis blogg nyss o hon skrev i helgen att någon hade försökt slanga bensin ur deras bil...
och igår hade dom haft inbrott i deras vindsförråd...
Jävla nollor..!!!  Johanna!!! Flytta från den där Heljestrandsgatan.. Ni kan bo inneboende hos oss..;)

Aja!!!

Mej idag!!!
Såå söt.... Getingen asså..;)
De syns att jag har snytit sönder min näsa i morse.. haha!


haha denna roliga bild tog jag när vi knatade runt på skansen i Lördags...

Haha..!!!! Du får inte mata dessa....
Och sen en pil på människorna...

Sandra humor..!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0