En Lördag i mysets tecken

Så mysigt att strosa runt på Junibacken och så hamnade vi på Skansen, minns inte när jag var där senast.
Måste säga att jag är mkt besviken på Junibacken, men sagotåget gjorde mig helt rörd, tänk att någon kan komma på de.
Att sitta och åka runt i de bästa barnbok/films sagor som finns, med den bästa sagorösten som berättare.
(Astrid Lidngren)
De är nästan så man släpper en tår. =) hehe ja blir sååå blödig!!!

När vi kom hem släppte Tobbe av mig hos min faste som fyllde år, där satt vi hela kvällen och pratade o skrattade.
Tänk vad man uppskattar sin familj. (Jag gör de massor)

Nää nu ska ja lägga min i soffan o kika på film!
ha de alla mysmonster!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0