dax att köpa två par trosor

Har länge gått och sneglat på oredan som blir bland mina trosor.. asså man måste röra runt lite.. för att samma trosor tvättas hela tider.. och så kan de ligga nya mä prislapp o allt i botten.
la alla på sängen o tänkte att jag skulle räkna dom, kom fram till att jag MÅSTE köpa två par till.. för då har jag hundra..;) Fan va retligt att ha 98.

vad en runda på stan. men hittade ingenting, tänk va jag är duktig.
får väl ta en vända till så ja kan få 100 till min samling..;) hehe.

snart ställa sig vid spisen o fixa krubb, sen ner o förbränna lite.
Imorgon är de vägning.. FAN Kom precis på att jag har vv lappen på jobbet. bläää!
ska ja åka dit eller ska ja ringa Sandra o kolla om hon är kvar?? Tänk.... Tänk.... Tänk...!

skitsamma ha de gött!!!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0