Då var de sängen som gällde för dagen..

Ligger i sängen o lyssnar på Melissa Horn.. Har velat att bli sjuk hela året.. och nu när ja är de så är ju så fucking rastlös så ja bli tokig... Men de finns inga krafter i kroppen att göra någe med.
Var nere på vägningen imorse.. de var ungefär vad kroppen klarade av (ja åkte bil) haha
när ja kom hem var jag helt slut och stupade på en gång.

När ja vaknat till liv så la ja mig o tittade på film.. när ja upptäcker att jag har fått två av samma film. (Köpte fyra filmer från videobuteken.. beg.) 
Vafan.. så vill man ju inte ha de.. haha! så jag tänkte att jag skulle gå bort o fixa till de.. Fan va jobbigt de var att gå i solen.. och hallå hur långt är de dit???
Så nu ligger jag i sängen igen.. och snozzar.. skönt..!

jaja åter till vägningen.. de fick duga.. Men de är inte lika lätt som i början.. men vi kom fram till att den 11 November kommer ja att vara klar.. ;) 

ha de gött
Puss o Kram! 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0