Varför??

Nää de är bara så.. min kropp vill inte väga under 63.. De är bara helt omöjligt...
Men näää de kan inte vara så... Jag har ju massa fett kvar på min kropp som jag inte vill ska vara där.. Bläää!!!
Varför händer de inget då??

Visst ja tränar mycket men ja äter ju som jag ska.. och absolut inge skräp...
Folk säger att muskler väger mer än fett o att kroppen ställer sig på spar när man tränar för hårt.. Bla bla bla!!!
jaja
Men efter ett tag måste ju kroppen släppa ifrån sig slagget som är kvar ändå..!!!
Blir GALEN!!!!!

Jaja idag blir de inget tränings pass på gymmet eller gympozz.. Ska på ett viktigt möte..;) haha
Jag!! Sandra ska på ett viktigt möte..! haha säkert! ;) Ni får se.. ni får se..;)
Så de kanske blir en liten löprunda om de inte hinner bli för mörkt..

Puss o Kram!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hade samma bekymmer som du, så slutade jag käka kolhydrater på kvällen o då jäklar hände det grejer! Testa att ta lite proteintillskott oxå för mer muskler... mycket muskler bränner oxå mer fett som vi alla vet.. :)

2010-10-21 @ 19:18:41
Postat av: Mej!!

Key!! Men asså Kolhydrater på kvällarna säger du, hur menar du då?? Asså som till middagen??

För ja äter överhuvudtaget ingenting efter middagen.

Tack!!!

2010-10-22 @ 06:24:53
Postat av: Linda

Hej igen!

Sorry om jag var ospecifik :( jag käkar inga kolhydrater efter träning...kolhydraterna behöver du för att orka träna men för mycket kolhydrater omvandlas till fett om dom inte förbrukas :(( jag har gjort så att jag äter lite bröd på morronen och pasta/ris el potatis till lunch men på kvällen skippar jag allt sånt och äter kyckling el kött o grönsaker istället!

2010-10-22 @ 12:28:13
Postat av: Mej!!

Key!! ja de var ju ett bra tips, tack för de..=) ska nog pröva de ett tag o se om man kan komma igen på banan. :)

2010-10-22 @ 17:10:25

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0