Trodde aldrig jag skulle säga så..

..men jag har hittat mitt drömhus...
Jag har alltid vart anti att köpa hus, och tycker lixom att köper man hus, så känns de lite som de sista man gör.
Sådan vuxenpoäng.
Plus att ja o Tobbe vill göra annat än att hålla på o fixa mä ett hus, o lägga alla pengar på de.

Men nu har jag hittat ett som ja absolut skulle kunna lägga lite pengar o tid på. =)
men men.. De är säkert någe som inte passar där mä...
Men de skadar ju inte o titta...


Sitter nu o velar om jag ska ner o väga mej eller om jag ska skita i de..
Tror de blir att jag går ner ändå... Men de känns så jävla omotiverande när de inte går som jag vill...
Blääää!

Kommentarer
Postat av: Jenny Andersèn

Jävligt snygg frilla!! Vem klipper du dig hos? Jag hittar aldrig någon bra frisör.. kram på sig!

2010-10-15 @ 09:29:02
URL: http://svensksvartskalle.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0