Gooo Morgon!!

Lördagen va sååå mysig, Träffade bästa Sandra o bästa Åsa igår för en liten fika, sen knatade ja o Åsa hem till henne o satt o flammsade..
Vi va såå rastlösa, så vi fick för oss att göra pannkakor..;)
Blev så bra, mä sylt, glass o nutella.. haha mumms..!


På kvällen åkte vill till Malmköping o drack någon cider o spelade lite spel..

Kan någon tala om för mej, varför jag alltid eller nä.. men oftast tappar rösten när jag har druckit cider??
Ja blev lite små hes igår kväll.. men idag när jag vaknade fick jag inte fram ett ljud... Såå jävla irriterande..
Så nu går ja runt här hemma o väser...

Dagen till ära blir först att vi ska träna, eller ja tänkte dra mej ner o köra några längder..
Sen åka o fixa lite ärenden o handla hem lite käk.. de ekar i kylen..


Ha de så bäst tills vi hörs närta gång.. =*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0