Måndag-Sista dagen i Maj

Helt otroligt, Men i morgon är de Juni och det är garanterat en sommar månad..;)
jaja ivilket fall som hälst så har de vart en helg med fullt upp.
var med mamma i Stockholm i Lördags och bara shoppade o hade mys pys.
Helt Lovley!!!
Igår var vi i Malmköping på kalas och idag blir de att bara göra de jag gör bäst..;)
Ta hand om mig, (Har beställt massage tid) och sen ska jag träffa Jenny för en liten rundvandring på stan.♥
(Är ledig idag, för att vi imorgon ska på student fest, JOBBAR alltid, därför tog jag en dag extra)

Har även lovat att jag ska tvätta och städa lite här hemma, så de är väl bra att sätta igår så har ja de klart.

Vi hörs väl senare. :* Puss &  Kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0