Dagens Bästa!

Ibland känner jag att jag vill ta en promenad till jobbet,
men man vill komma snabbt hem.
Så då brukar ja gå med cykeln.
Och de gjorde jag i morse.
Sen när jag skulle från jobbet till gymmet hade ja sällskap med några jobbarkompisar, så då gick jag brevid och ledde min cykel.
När ja hade simmat klart såg jag att jag hade några missade samtal, så ja ringde upp Johanna o snackade mä henne ett tag.
Och sen ringde ja upp Märta o snackade mä henne ett tag.
När ja la på så var jag strax efter torget på väg hem, fortfarande så ledde ja min cykel.
jag blev så jävla full i skratt när jag hoppade på cykel och insåg att jag nästan såg hem...
haha ja har lett cykelfan hela vändan runt.
Hahaha kankse vart bättre att lämna fanskapet hemma...

*Sandra humor*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0