Önska sig??

Är det någon mer än jag som tycker att det är jobbigt när någon frågar vad man önskar sig när man fyller?
Jag fyller nästa söndag (20 Juni) och har börjat fått frågan.
Lixom vad ska man säga...?
ja.. de o de o de..!
Nä de gör man ju inte, men man vill ju underlätta för den som frågar genom att komma med några förslag.
För vissa vill ju köpa någe iallafall.
Så denna gång, har jag kommit på lite saker och skrivit upp de.
En önskelista helt enkelt. ;)

Sandras önskelista:

* Styrke tränings handskar
*Pilates boll
*Tränings väska
*Tränings skor (för Utomhus)
*Smyckes ställ, Armband, hals band
För halsband

armband
*Present kort (Inge kul att ge, Men kul att få)
*DS spel (På andra sidan häcken) haha
*Body shop produker

Något jag INTE vill ha är gröna krukväxter. de kan ja köpa själv.

hehe de är lättare att skriva ner de här, än att tala om de för alla som frågar.
Men lite tips blev de.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0