helg full av ös...

Denna helg har inte vart en helg att vila på.
I fredags så var de 18 års fest med massa god mat o dricka.. blev även en vända på Harrys.

I Lördags så stod jag hela förmiddagen och bakade tårtor, (Som blev JÄVLIGT lyckade tyckte nog alla)
På em/kvällen så var jag iväg med Märta och några andra tjejer och körde PaintBall, Så jävla kul.
Var riktigt rädd i början, med de va fan as kul.
Och ja blev inte träffan en gång... )Man har väl lite i sig efter alla krigs filmer man sätt..;) hehe)

och igår va de fullt kalas på hemma plan.
Tack alla för allt fint jag fick..=)
(Bilder kommer)
♥Bäst var Tobbe, i år igen.  Vi ska, den Fredagen den 23 Juli på PINK på Ullevi.!!!!!
JIPPI!!!! FYFAN va glad jag blev. Jag blev så glad att jag var tvungen att fälla en liten tår.♥

Jaja nä nu tillbax till värlen igen och börja jobba.
Skönt att de är lång helg nästa helg.

Ha de Puss o Kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0