god morgon

Gårdagen var lugn, vi cyklade ut en vända till Tuna Park och gick o strosade.
Men sen när ja kom hem känndes de som att jävulen trädde in i mej... ibland får jag så..
Ja de är sant.. jag kan oxå vara sur o tvär.
Allt gick åt helvete vad jag än gjorde och de var bara allmänt jobbigt.
Så jag skar upp lite vatten melon och la mig så långt under filten som de gick o så låg ja o kikade på tv hela kvällen.

Men imorse när jag vaknade och solen kikade in genom fönstret och jag låg planerade att jag skulle ut på en power walk, så känndes livet betydligt bättre.. =)
Så kan de vara!!

jaja ha de gött
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

körde du med viktväktarna?

Jag körde det först men sen slutade jag.

Jag har gått ner 7 kilo och verkar inte gå ner mer :P

Men har börjat träna med wii hårt och äter nyttigt..

2010-06-08 @ 12:24:47
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0