Eyyyhoo!!

Härligt att de är kort vecka denna vecka. imorgon är det Midsommar, tänk vad tiden går.
Var nyss nere på VV. =( Ja blir så jävla besviken på mig själv.. jag hade gått upp 0.6
De är fan inge kul.
La undan ett par riktigt bra promenad/spring skor igår. Jag får väl hämta ut dom kanske man blir lite mer sporrad.

Igår köpte ja ett par andra skor, o de va inga spring skor.
ett par äkta high heels. 12 centimeter längre blir ja i sommar.

Åå viken kärlek hehe!


Idag tänkte jag jobba på att få bort min fula "linne bränna" haha o kör på tubtop.
haha Snyggaste
Innan vägningen kan livet kännas så här bra.. haaha

Ha en underbar dag i solen.

Jag ska ut med barnen och dansa runt midsommarstången.

Puss & Kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0