En typisk Sandra..

haha imorse lyckades ja nästan springa en hel runda.
Jag och Tobbe har en "stads runda" som tar ca 30 min att gå, om man är lite rastlös på kvällen eller så.
och imorse tänkte jag att jag kan ju jogga den rundan.
Och var hemma en KVART SENATE.
När jag tittade på klockan fattade ja inte hur de hade gått till.
Den tar ju 30 min.. hahah ja att gå..xD
Fan va trög jag är.
Klart de går fortare att springa än att gå.


Nä nu har ja tinat upp mej i ett bad, och tänker gå o lägga mig i soffan och titta på de sista Biggest Loser för denna sesång.
Har följt nästan varända program. och grinat till över 80%
haha man blir så blödig..

Ha de puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0