??

Asså ja då var de snart onsdag och halva veckan har gått.
Dagen var som de brukar, Jobba, träna, stan, polare.

Blev bara LITE shopping idag, skönt att lugna nerverna ;) var tvungen att köpe en bra hårinpackning, för mitt hår har blivit sjuk solblekt i sommar så ja köpte..

Skulle va bra för de mesta..;)hehe
o så hittade ja denna på HM..

...kan ju bli sjukt sexit...;) hehe


♥Vad underbart de är att ha polare som man kan prata med ibland, har inte sätts på typ 1 månad men när man ses så är de som vi sågs igår och man sitter bara o skvallrar om ALLA ;) hehe
♥Love you Åsa♥ ;)


Nä nu ska detta mysmongot haha xD *asg* (ja tror ja dör...) krypa ner i soffan med sin älskling o läsa på min superbok...
Medans Tobbe glor på dumburken...

(Älsklingen är så klart min nya converse tröjja.. haha är nog fan de snyggaste ja äger i garderoben...) haha!!!

Kolla i bakgrunden.. är de bara ja som har kort på mig själv vid sängen... hahaha!!!!

ha de
Puss på er!!! ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0