Äntligen.....!!!!!

Var nyss hos pappa och hälsade dom välkomna hem från resan.
Vi bytte presenter...=)
pappa fyllde år när dom var borta så ja köpte lite kläder till farsgubben och av dom fick jag ÄNTLIGEN mina efterlängtade converse.
Hade besträllt ett par vita...

ÄNTLIGEN står dom på en hedersplats på skohyllan..

♥Men ja måste ju ha världens underbaraste familj......♥
För vi alla "barn" fick två par...

Detta är mina andra.. Älskar dom sååå jävla mkt.. de rockigaste ja sätt...


Fick även en liten "Myspåse" med massa kul..;)


Älskar presenter..=) hihi!


Kan även passa på att visa mitt andra nyköp.
På fm var ja en vända på stan för att uträtta lite ärenden.
Hittade då dessa så kärlekar...

Från hummel





LÄTT DEN BÄSTA HELGEN PÅ LÄÄÄÄÄÄNGE♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0