Sista dagen på 2010..

Här kommer lite guldkorn från året som gått...

Januari:
Tillbringade ja stärsta delen av tiden på gymmet... Men de gav ju oxå resultat..

Februari:
Dildoparty mä brudarna
De var GRYMT mkt snö...
Träffade på Sally för första gången..;)

Mars:
jag o Åsa var i Stockholm o fotade oss för Modell House..

Största delen av helgerna tillbringade vi hos folk på kalas.. De råkar ju ha blivit så att ALLA fyller i Mars o April..

April:
Ja fick mä mamma till Per..;)
Påsken närmade sig...
Lilla Elin börjar bli stor... 10 År den 7 April.. ♥

Ja o Johanna var på väg till Harrys när vi stötte på en Bäver på nybron.. dagens höjdpunkt..;)

Maj:
var rastlös på jobbet..

Härliga vårdagar börjar träda fram..=)
Döskallar på allt..=)
En cider på balkongen en härlig vårkväll..=)

Juni:
Fixade långt hår..
var o litade Pesta med Åsa på Willy´s... de är en upplevelse ja sent kommer glömma..;) haha
sköna sommarkvällar hos pappa...

Var på studentfest hos sötaste Matilda...


Firade midsommar.. med nära o kära..


Grattis Sandra 30 år... Ojoj!! En fest som satt sig i minnet..;) haha %)
 för många..
' =) haha

Juli:
Vi åkte på husvagns safari mä polarna..

 Vi hann även med en vecka på Gotland..=)
och så var vi i Göteborg o kikade på Pink..=)

Fick mina efterlängtade converse..=)


Augusti:
Fortfarande kär i döskallar..=)
Den årliga sommarfesten hos pappa

Tog mod till mej o klippte av mig håret..

Vi målade om vårt sovrum

Jimmy fyllde 30 år.. Grattis..=)


September:

Körde stenhårt på svart..;)
Fick mitt första Laila bagge smycke..;)


Oktober:
Mössan fick åka på..=)
Festade stenhårt mä Åsa..


Köpte min Iphone ♥

Fösta snön föll

och vi var i Ullared o shoppade..


November:
var den västa månaden i mitt liv.. har nog aldrig gråtit så mkt..
men vi var ju oxå i Thailand..


December:
Lucia firande..och lite julbord..
Julbords kryssning..

och så slutligen Julafon..=)


Det var mitt år... Hoppas nästa blir ännu bättre..=)

Ha en underbar kväll alla sötisar.. Puss o kram! o GOTT NYTT ÅR!!♥








Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0