Ett vykort från vintern...


Godmorgon alla raringar... en ledig dag sitter aldrig fel
Kl nio i morse var ja påväg till till mamma o Kalle för en långpromenad med dom... Fan dom hängde mä..
Men inte i mitt tempo.. så ja höll på att frysa ihjäl... =/

Jag brukar ju göra så att jag tar på mig lite för lite kläder för att hålla farten uppe... på så sätt fryser ja inte.. men blir häller inte för varm... helt perfekt.. o ja vet ju hur mkt kläder ja ska ha för olika hastigheter ja går i.
och nu blev de för sakta för kläderna.. så efter promenaden så följde ja mä dom hem o käkade frukost...

Men ja blev aldrig varm.. så fort ja kom hem så hällde ja upp ett ångande varmt bad.... sååååå jävla skönt.. skulle inte klara mig utan badkar..


Snart kommer Tobbe hem, och då blir de nog till att uträtta lite ärenden..
senare blir de att ta en vända mä Åsa på stan.. för de sista tills imorgon..=)
haha
ser ni sambandet??
Sista dagen innan jul springer vi på stan.. haha
sista dagen innan nyår oxå..;)
Vi gillar!!!

Nää men hörs lite senare..
Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåja!!!! så saka gick det inte....

Hoppas du fick tag på allt du söker...,du vet väl att du gör egna val när du shoppar eller inte....

p.s jag tycker du svär väldigt mycke i dina utlägg....eller är ja gamal....

2010-12-30 @ 20:44:54

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0