Kort, långt, krulligt, rakt.....

..ja blir helt förvirrad på mitt hår.
Ena dagen vill ja spara o ha långt, andra dagen vill ja ha kort... Riktigt kort.. o ibland vill ja ha någon mellan variant...
ja vill ha allt annat än vad jag har nu... Ja HATAR mitt hår just nu.
Klart de är snyggt med långt svall.. men ja tror inte att jag kan ha de... de växer ju såååå sakta..

Helt klart coot...

snyggt, men känns kanske lite vanlig...


Absolut min favvo...!!!! tror dock att jag är för pluffsig i ansiktet för den..
HJÄLP!!! kan inte bestämma mig...!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut bild 4, tjejen med blomman på axeln, skulle passa på dig! Så jäkla coolt!!

2010-08-02 @ 14:38:12
Postat av: Kim

Bild nr 2 gillade jag... fast jag är som dig.. ena dagen vill jag ha långt och andra dagen kort. Fast frissan tabba sig sist så mitt hår är en trassel sudd :/

Kanske skulle masa mig i väg till frissan fram över... när jag har lust å tid till det.

2010-08-04 @ 20:38:59

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0