Torsdag

Tog en snabbis med Arvid på stan imorse.
Han fick en ny solat. . (Som råkade vara för stor, trots att vi testade den.. men de blir väl skillnad när de är in action lixom) och jag köpte ett par nya skor att ja på gymmet.. Behövde väl inte de egentligen.. Men de är kul med lite nytt nu när jag ska börja om på nytt på gymmet. 
Efter lunchen så åkte vi en sväng till Parken Zoo, karusellåkning är de hetaste.. Men en liten vända igenom djuren blev de oxå.
Arvid träffade på parkens nya maskotar..
Och höll på att dö av blyghet tror ja.. 😊 söta unge!
Startade grillen till middag.. och sen knöt jag på mej skorna och drog ut på en timmas power walk..
Skönt att få gå med musiken högt i öronen och ha skön kraft i stegen..
Tobbe har precis gått o lagt sig.. Trött pappa, jag och Elsa kollar tv ett tag till.
Hoppas på en bättre natt inatt.
Har dock vart rätt pigg med tanke på att ja hade en liten dam sovandes på mej hela natten typ. Suck!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0