Ny vecka

Måndag var de igen..
Lite trist imellanåt att vara hemma hela dagarna själv.
Även om de känns sådär i mammahjärtat varje morgon som jag lämnar Arvid och går hem, så vet jag att han behöver vara och leka med sina kompisar, och jag orkar mindre och mindre.. Känner att min kropp håller på att gå in i den där.. Snart-ska-jag-bli-mamma-feelingen.. Svårt att förklara för någon som inte har barn, men de känns som att man "bryr sig inte" så mycket.. Man lixom går in i något typ av lugn.
Ingenting spelar så stor roll, och de enda som är viktigt är min lilla familj här hemma.
Aa typ så.
Men efter att jag lämnade Arvid så åkte jag o storhandlade, bra att storhandla halv 10 en Måndag..=P
Inte en människa i butiken.
Sen hem och bara tog de lugnt, de kom en tjej och köpte min gamla gungstol, både skönt att bli av med den, den var mest bara stor, och stod ivägen överallt, men anledningen till att jag inte har sålt den tidigare är ju för att den endå har ett litet känslomessigt värde.
Men, men.. 500 fick jag för den, och de kan komma bättre till pass än en gungstol som står ivägen överalt..
Råkade se hur mycket jag får i Graviditespenning.. Ja.. vad ska man säga..
De kommer ju inte bli några problem att gå ner i vikt efter denna graviditet..=P =P
Just nu ligger vi och tar de lugnt i soffan, Arvid ligger och spelar på min telefon en stund och käkar jordgubbar, dom hade jättefina jordgubbar på Ekängen.. som faktist var gryyyymt goda för att säljas nu.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0