Några trötta dagar har passerat

Ja.. så har de vart, Tobbe har vart katastrof-förkyld, och i stort sätt legat i soffan halva veckan.
Och Arvid har haft riktiga skitnätter.. Växtvärk, mardrömmar och hosta..
Och jag med mitt lixom.. 
Men så inatt, man skulle kunna tro att någon ovanifrån kunde se hur trött ja var igår, efter att ha haft Arvid hela veckan med bad o nattning o allt va de är..
Han sov hela natten i sin säng, utan ett pip, och ja vaknade bara vid tre för ett toabesök.
Och de var så himla välbehövligt efter gårdagens gårdsstädning och städ på Solstrålen.
Så även om jag har sovit som en prinsessa inatt, så var de skönt att inte haft några större planer för dagen.
Charlie och My kom och hängde med oss hela eftermiddagen. 
Vi har inte träffat dom på nästan ett år.. Ändå finner barnen varandra, och vi såg knappt röken av dom.. Dom hade toppenkul.. ❤
Så de var precis lagom för mej idag, eftersom sammandragningar och förvärkar har avlöst varandra nästan hela dagen.
Tänk så olika de är,  vissa dagar känner jag knappt av att ja är gravid, (som tur är hade ja en sån dag igår) och vissa dagar (som idag) så tror ja ungen ska komma ut varenda gång jag går längre än 10 meter.. Jaja.. de är ju (förhoppnings) Bara 5-6 veckor kvar.. sen aldrig mer.. och ja börjar längta ihjäl mej efter vårt lilla hjärta nu.. 😚 Man bara går här hemma och tittar på alla fina saker som bara står o väntar..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0